Διαδικασία Υποβολής Παραγγελίας

 

Διαθεσιμότητα προϊόντων

 

Ο πελάτης ενημερώνεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις που αναρτώνται στη σελίδα κάθε είδους στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ειδικότερα, τα προϊόντα χωρίζονται σε διαθέσιμα (με ένδειξη «Διαθέσιμο για παραλαβή από κατάστημα» ή «Διαθέσιμο για αποστολή στον χώρο σας») και άλλα που δεν υπάρχουν στην αποθήκη της επιχείρησης (με την ένδειξη «Αναμένεται σύντομα» και «Κατόπιν παραγγελίας»). Η επιχείρηση επιφυλάσσεται να ενημερώσει τους πελάτες, σε περίπτωση επιγενόμενης (μετά την υποβολή παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη) μη διαθεσιμότητας κάποιου είδους, για τον πιθανό χρόνο παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον κρίνεται ότι η καθυστέρηση καθιστά τη συναλλαγή ασύμφορη για τον πελάτη, ο πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του (με μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) η οποία γίνεται αζημίως για τον πελάτη.

 

 

Αν η μη διαθεσιμότητα αφορά μέρος μόνον των παραγγελθέντων ειδών μίας παραγγελίας, το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

 

Επίσης, οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα (με τις ενδείξεις «Προσφορά φυλλαδίου», «Προσφορά», «Web ευκαιρία», «Έκπτωση» ή παρόμοιες εκφράσεις) ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Οι τιμές και τα προϊόντα που φέρουν τη σήμανση φυλλαδίου, τη σήμανση Προσφορά ή αποτελούν προσφορά περιορισμένης χρονικής διάρκειας ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων και μπορεί ο εκάστοτε πελάτης να προβεί σε αγορά ενός και μόνο τεμαχίου. Για τα είδη αυτά τηρείται αυστηρά σειρά χρονικής προτεραιότητας στην εκτέλεση των παραγγελιών.

 

Υποβολή Παραγγελίας

 

Ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον επιθυμεί να υποβάλει παραγγελία, μπορεί προηγουμένως να ακολουθήσει τη διαδικασία εγγραφής χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα που κατωτέρω περιγράφεται (λήψη username και password), ώστε εν συνεχεία να αναγνωρίζεται και να ταυτοποιείται από το κατάστημα, για λόγους ασφαλείας των συναλλαγών του στο μέλλον. Για την υποβολή παραγγελίας, έχει τη δυνατότητα να υποβάλει μέσα από την ειδική φόρμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα («καλάθι παραγγελιών») την παραγγελία στην οποία διαλαμβάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που επιθυμεί να προμηθευτεί. Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την εταιρεία προτού αυτή επιβεβαιώσει την αποδοχή της ως κατωτέρω. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας, στον πελάτη γνωστοποιούνται τα κατωτέρω, ως όροι της πώλησης, και ο πελάτης για τη διαβίβαση της παραγγελίας του δηλώνει προηγουμένως με τη σήμανση της ένδειξης «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης» ότι ρητά έλαβε γνώση και δέχεται τα κατωτέρω στοιχεία που μέσα από την παραγγελία αλλά και τον ειδικό σύνδεσμο (link) του γνωστοποιούνται, ήτοι:

 

 

 

Τα χαρακτηριστικά των αγαθών και υπηρεσιών που παρήγγειλε όπως αυτά περιγράφονται στις σελίδες του καταστήματος που επισκέφθηκε και προκύπτουν από τη χρήση των σχετικών συνδέσμων στην ηλεκτρονική παραγγελία του, τους οποίους οφείλει να χρησιμοποιήσει για να ελέγξει κάθε σχετικό χαρακτηριστικό, πριν από τη διαβίβαση της παραγγελίας ώστε να μη διατηρεί καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των παραγγελλομένων προϊόντων και υπηρεσιών. Η παράλειψη του πελάτη να ενημερωθεί επαρκώς δεν βαρύνει ουδαμώς την εταιρεία αλλά αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του.

 

Η πλήρης επωνυμία, η έδρα, η ταχυδρομική διεύθυνση, ο Α.Φ.Μ., τα τηλέφωνα επικοινωνίας, η ηλεκτρονική διεύθυνση και ο αριθμός καταχώρησης στο Γ.Ε.ΜΗ της επιχείρησης.

 

Η συνολική τιμή των αγαθών ή υπηρεσιών της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. και κάθε άλλου τέλους, όπως στην παραγγελία αποτυπώνονται και όλες οι πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου (επίσης υπολογίζονται στο σώμα της παραγγελίας) και κάθε άλλη δαπάνη. Όταν αυτές οι επιβαρύνσεις δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων, το γεγονός ότι μπορεί να απαιτηθούν τέτοιες πρόσθετες επιβαρύνσεις επίσης γνωστοποιείται στο σώμα της παραγγελίας και ο πελάτης οφείλει να λάβει γνώση πριν από τη διαβίβαση. Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων στην ηλεκτρονική σελίδα κάθε προϊόντος είναι πάντοτε οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο αναλογών Φ.Π.Α.) και ισχύουν για πώληση από το ηλεκτρονικό κατάστημα και παράδοση των προϊόντων με αποστολή στον πελάτη αλλά και για πώληση με παραλαβή από κατάστημα με το εμπορικό σήμα «RedTrain» (διαδικασία collect@store). Οι τιμές στη σελίδα παρουσίασης κάθε προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται εν συνεχεία στη σελίδα της παραγγελίας με βάση τους σχετικούς κανόνες χρέωσης του σχετικού κεφαλαίου των παρόντων όρων κατωτέρω. Σε περίπτωση που τα έξοδα αποστολής δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων λόγω της ιδιαιτερότητας του τόπου παράδοσης, δηλώνεται η επιφύλαξη για πρόσθετη επιβάρυνση εξόδων αποστολής στο κείμενο της παραγγελίας και αυτά υπολογίζονται και γνωστοποιούνται στον πελάτη και ζητείται η αποδοχή εκ μέρους του, μέχρι την τελική αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της επιχείρησης με τηλεφωνική επικοινωνία.

 

Γνωστοποιείται επίσης στο κείμενο της παραγγελίας ότι, σε περίπτωση σύμβασης αορίστου χρόνου ή σύμβασης που περιλαμβάνει συνδρομή, η συνολική τιμή περιλαμβάνει τη συνολική δαπάνη ανά περίοδο χρέωσης και ποια είναι η περίοδος αυτή. Εάν οι συμβάσεις αυτές επιβαρύνονται με σταθερή τιμή, η συνολική τιμή σημαίνει επίσης τη συνολική μηνιαία δαπάνη εκτός αν άλλως ορίζεται. Εάν η συνολική δαπάνη δεν μπορεί ευλόγως να υπολογιστεί εκ των προτέρων, περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο η τιμή πρόκειται να υπολογιστεί.

 

Το κόστος χρησιμοποιήσεως του μέσου επικοινωνίας εξ αποστάσεως για τη σύναψη της σύμβασης, όταν αυτό υπολογίζεται με βάση άλλη εκτός των βασικών τιμολογίων χρέωση.

 

Οι διευθετήσεις πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης ή προθεσμίας εντός της οποίας η επιχείρηση αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά ή να παράσχει τις υπηρεσίες και, όπου τυγχάνει εφαρμογής, η πολιτική που εφαρμόζει η επιχείρηση για την αντιμετώπιση των παραπόνων, οι προϋποθέσεις, οι εξαιρέσεις, η προθεσμία και οι διαδικασίες άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης.

 

Ότι ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με τη δαπάνη επιστροφής των αγαθών σε περίπτωση υπαναχώρησής του.

 

Ότι σε περίπτωση που ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχει κάνει χρήση της παροχής, θα πρέπει να καταβάλει εύλογο κόστος στην επιχείρηση.

 

Όταν δεν παρέχεται δικαίωμα υπαναχώρησης με βάση τον Νόμο, την πληροφορία ότι ο καταναλωτής δεν θα έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ή, κατά περίπτωση, τις περιστάσεις υπό τις οποίες ο καταναλωτής χάνει το δικαίωμα του υπαναχώρησης.

 

Υπενθύμιση της ύπαρξης της ευθύνης του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα όπου συνομολογημένη ιδιότητα νοείται μόνον εφόσον έχει εγγράφως συνομολογηθεί.

 

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η ύπαρξη και οι όροι εφαρμογής υπηρεσιών υποστήριξης του πελάτη μετά την πώληση, εξυπηρέτησης μετά την πώληση και εμπορικών εγγυήσεων.

 

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η ανάγκη συχνής συντήρησης των αγαθών ή η ύπαρξη ανταλλακτικών μεγάλου κόστους σε σχέση με την τιμή των αγαθών κατά τον χρόνο υποβολής της παραγγελίας.

 

Η ύπαρξη τυχόν κωδίκων συμπεριφοράς ή σημάτων αξιοπιστίας και ο τρόπος λήψης γνώσης του περιεχομένου τους, κατά περίπτωση.

 

Η διάρκεια της σύμβασης, όπου τυγχάνει εφαρμογής ή, εάν η σύμβαση είναι αορίστου χρόνου ή αυτόματης παράτασης, οι όροι για τη λήξη της σύμβασης.

 

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η ελάχιστη διάρκεια των υποχρεώσεων του καταναλωτή βάσει της σύμβασης.

 

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η ύπαρξη και οι όροι κατάθεσης χρημάτων ή άλλων χρηματοοικονομικών εγγυήσεων (όπως προκαταβολή μέρους του τιμήματος κ.λπ.) που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον καταναλωτή όποτε το ζητήσει ο προμηθευτής.

 

Όπου τυγχάνουν εφαρμογής, οι δυνατότητες λειτουργίας του ψηφιακού περιεχομένου, μαζί με τα ισχύοντα τεχνικά μέτρα προστασίας.

 

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, κάθε τυπική διαλειτουργικότητα ψηφιακού περιεχομένου με υλισμικό και λογισμικό της οποίας η επιχείρηση έχει γνώση ή ευλόγως αναμένεται να έχει γνώση.

 

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών, καθώς και η δυνατότητα προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο υπάγεται η επιχείρηση, καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν.

 

Η υποχρέωση πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας εφόσον υφίσταται τέτοια υποχρέωση με την ενεργοποίηση εικονιδίου επιλογής με ευανάγνωστη σήμανση που αναγράφει «παραγγελία με υποχρέωση πληρωμής».

 

Κατά πόσον ισχύουν περιορισμοί στην παράδοση και ποια μέσα πληρωμής είναι δεκτά.

 

Όπου τυγχάνει εφαρμογής, ο σκοπός επεξεργασίας, οι αποδέκτες ή οι κατηγορίες αποδεκτών των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα του πελάτη, καθώς και η ύπαρξη δικαιώματος πρόσβασης και εναντίωσης.

 

 

 

 

Προ-παραγγελία

 

Οι πελάτες μπορούν να προ-παραγγέλλουν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος τα προϊόντα που εμφανίζονται με την ένδειξη «προπαραγγελία». Η ένδειξη αυτή σημαίνει ότι η επιχείρηση μέχρι τη στιγμή εκείνη δεν έχει πραγματοποιήσει πρώτη παραλαβή τέτοιων εμπορευμάτων προς διάθεση αλλά η πρώτη αυτή παραλαβή αναμένεται σε σύντομο χρόνο, που θα πρέπει να γνωστοποιείται στον πελάτη. Σε τέτοια παραγγελία, εφόσον γίνει αποδεκτή από την εταιρεία και η πληρωμή γίνεται με πιστωτική κάρτα ή χρηματοδότηση δανείου, η επιχείρηση δικαιούται να επισπεύσει την είσπραξη του τιμήματος ακόμα και εν αναμονή της πρώτης παραλαβής του είδους της προπαραγγελίας. Η επιχείρηση υποχρεούται να προβλέψει εύλογο απόθεμα προϊόντων για την ικανοποίηση των προπαραγγελιών. Στα προϊόντα αυτά τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας.

 

 

 

 

 

 

Επιβεβαίωση παραλαβής παραγγελίας

 

Κάθε παραγγελία του χρήστη/πελάτη ακολουθείται πάντοτε από αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, σε διάστημα λίγης ώρας, εκ μέρους της επιχείρησης, που περιλαμβάνει την επιβεβαίωση της λήψης της παραγγελίας και επαναλαμβάνει το περιεχόμενό της. Η ηλεκτρονική αυτή αλληλογραφία εκ μέρους της εταιρείας αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι η παραγγελία έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων πώλησης. Καμία τροποποίηση της παραγγελίας ή νέα συμφωνία επ’ αυτής δεν γίνεται δεκτή αν δεν αποτυπωθεί εγγράφως και δεν γίνει δεκτή από αμφότερες τις πλευρές. Η επιβεβαίωση της παραλαβής της παραγγελίας μπορεί να γίνει και τηλεφωνικώς, εφόσον συναινεί ο πελάτης και στην περίπτωση που κάποιο/α είδος/η δεν είναι άμεσα διαθέσιμο/α οπότε απαιτείται συμφωνία για τον χρόνο παράδοσης.

 

 

 

 

 

 

Αποδοχή Παραγγελίας – Κατάρτιση πώλησης

 

Κατόπιν της λήψης της παραγγελίας και της ως άνω επιβεβαίωσης της λήψης της, εφόσον η επιχείρηση διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του είδους και την ορθότητα της παραγγελίας και την απουσία τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα όσον αφορά την τιμολόγηση των ειδών τα χαρακτηριστικά τους κ.λπ. με νέα ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-mail) θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας, το περιεχόμενό της, την κατάρτιση της πώλησης και τον προσδοκώμενο χρόνο παράδοσης του είδους όπως γνωστοποιήθηκε ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας, οπότε τότε μόνον η πώληση θεωρείται καταρτισθείσα και γεννά εκατέρωθεν αξιώσεις. Αν εκκρεμεί το ζήτημα αποδοχής εκ μέρους του πελάτη επιπλέον επιβάρυνσης εξόδων αποστολής, αυτό συμφωνείται πάντα πριν από την τελική έγκριση της παραγγελίας εκ μέρους της επιχείρησης με τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη. Σε περίπτωση που η περιοχή παράδοσης δεν καλύπτεται από το δίκτυο διανομής της επιχείρησης, ο πελάτης ενημερώνεται προκαταβολικά για τη χρέωση της αποστολής και αναλαμβάνει ο ίδιος κάθε σχετική υποχρέωση έναντι του μεταφορέα. Η επιχείρηση απαλλάσσεται με την παράδοση του είδους στον μεταφορέα που έχει επιλέξει/υποδείξει ο πελάτης. Η επιχείρηση δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση με βάση την αρχή της καλής πίστης και τις συνήθειες των συναλλαγών, να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, με τιμή εσφαλμένη – δηλαδή διαφορετική από την ισχύουσα με βάση την τιμολογιακή πολιτική της για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο λάθος στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνον των παραγγελθέντων ειδών, τότε η παραγγελία ισχύει κανονικά για τα υπόλοιπα είδη μόνον και θεωρείται μη γενομένη για τα είδη στα οποία διαπιστώθηκε σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία. Καμία πρόσθετη χρέωση στην παραγγελία δεν επιβαρύνει τον πελάτη χωρίς τη ρητή συναίνεσή του.

 

 

 

Η αποστολή της παραγγελίας για έγκριση προς την επιχείρηση αποτελεί δήλωση αποδοχής και συναίνεσης για όλες τις χρεώσεις που στην παραγγελία διαλαμβάνονται. Αν δεν υπάρχει συναίνεση, ο πελάτης δικαιούται την επιστροφή αυτής της πληρωμής. Επίσης σε περίπτωση αποστολής μη παραγγελθέντων προϊόντων ή υπηρεσιών, η μη απόκρουσή τους ή παράλειψη επιστροφής τους και η αδιαφορία του πελάτη δεν ερμηνεύεται σε καμία περίπτωση ως συναίνεση, αποδοχή τους ή δήλωση βούλησης για αγορά τους. Σε περίπτωση που του ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους της επιχείρησης και αυτός βραδύνει να παραδώσει τα είδη προς επιστροφή για διάστημα μεγαλύτερο των δύο (2) εργασίμων ημερών, τότε η άρνησή του αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των ειδών και τα είδη θεωρούνται πωληθέντα στον πελάτη, και αυτός οφείλει να καταβάλει την αξία τους μετρητοίς.

 

 

 

Ο πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά (τηλ. 210-2838773 με αστική χρέωση), είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας, κάνοντας κλικ εδώ.

 

 

 

 

 

 

Ακύρωση παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη λόγω μεταμελείας

 

Η εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας του λόγω μεταμελείας γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει το είδος ακόμα τιμολογηθεί και δοθεί προς αποστολή εκ μέρους της επιχείρησης. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) προς την επιχείρηση εκ μέρους του πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της επιχείρησης με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.

 

 

 

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η επιχείρηση την έχει ήδη εισπράξει, τότε η επιχείρηση οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή της (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κ.λπ.). Άλλως, σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την επιχείρηση (όπως π.χ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην επιχείρηση), τότε η επιχείρηση υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κ.λπ.) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η επιχείρηση θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κ.λπ.) και η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με τον χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.

 

 

 

Τρόποι Αποστολής / παραδόσεις προϊόντων 

 

Τόπος και χρόνος παράδοσης

 

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Ελληνικού Κράτους. Οι παραγγελίες των προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με την ένδειξη «Διαθέσιμο για αποστολή» εκτελούνται και τα προϊόντα παραδίδονται εντός επτά (7) εργασίμων ημερών στις περιοχές Αττικής -Θεσσαλονίκης και Λάρισας, από την αποδοχή της κάθε παραγγελίας από την επιχείρηση, μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00 π.μ. – 17:00 μ.μ.) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Η παράδοση των προϊόντων με ένδειξη «Διαθέσιμο για αποστολή» σε περιοχές που δεν ανήκουν στις προαναφερθείσες γίνονται εντός επτά (7) εργασίμων ημερών. Κατ’ εξαίρεση, σε περιπτώσεις αποστολής προϊόντων σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές (ακριτικές ή νησιωτικές περιοχές), η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί και μετά την πάροδο της προθεσμίας αυτής. Τα προϊόντα με ένδειξη «Διαθέσιμο – Ειδική Παραγγελία», τα οποία τίθενται σε πώληση μόνο από το ηλεκτρονικό κατάστημα, παραδίδονται εντός επτά (7) εργασίμων ημερών. Λόγω των ειδικών συνθηκών, ενδέχεται να υπάρξουν μικρές καθυστερήσεις σε παραγγελίες που θα παραδοθούν μέσω courier.

 

 

 

Οι ώρες των δρομολογίων της κάθε αποστολής ορίζονται μονομερώς από την επιχείρηση. Οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα σε παραγγελία από προμηθευτές (με την ένδειξη «Αναμένεται Σύντομα/Κατόπιν Παραγγελίας») αποστέλλονται άμεσα μετά τη συλλογή όλων των προϊόντων στις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας. Δεν αποκλείεται τμηματική αποστολή επιμέρους προϊόντων μίας παραγγελίας.

 

 

 

Τρόπος παράδοσης παραγγελίας – χρεώσεις για παραδόσεις

 

Παραδόσεις σε περιοχές εντός του Δικτύου Διανομής της επιχείρησης – υποχρεώσεις:

 

Τα παραδοτέα κατόπιν της παραγγελίας προϊόντα και υπηρεσίες αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την επιχείρηση. Η επιχείρηση επιλέγει ελεύθερα τα μέσα αποστολής. Η αποστολή των πωληθέντων γίνεται χωρίς χρέωση του πελάτη, ανεξαρτήτως μεγέθους των παραδοτέων, εφόσον το συνολικό τίμημα της παραγγελίας υπερβαίνει το ποσό των 99€. Για όλες τις παραγγελίες αξίας κάτω των 99,00 ευρώ ο πελάτης επιβαρύνεται με κόστος μεταφοράς 3,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ, ανεξαρτήτως του μεγέθους τους.

 

 

 

Παραδόσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα

 

Η επιχείρηση δύναται να εκτελεί τις παραδόσεις των προϊόντων με δικά της μεταφορικά μέσα εφόσον οι τόποι παράδοσης βρίσκονται εντός του πολεοδομικού ιστού του συγκροτήματος Δήμων που απαρτίζουν την πόλη της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Λάρισας.

 

Για τα θέματα σχετικά με παράδοση εμπορευμάτων ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με την επιχείρηση στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (τηλ. 210-2838773).

 

 

 

Παραδόσεις σε λοιπές περιοχές της Επικράτειας

 

Σε περίπτωση που ο πελάτης ορίσει στην παραγγελία που θα διαβιβάσει τόπο παράδοσης εκτός των περιοχών που στην προηγούμενη παράγραφο αναφέρονται (δηλαδή εκτός πολεοδομικών συγκροτημάτων Αθήνας Θεσσαλονίκης και Λάρισας), τότε η επιχείρηση δικαιούται να αναθέσει την μεταφορά των προϊόντων σε συνεργαζόμενη επιχείρηση μεταφορών, χωρίς και πάλι επιπλέον χρέωση του πελάτη για την αποστολή του είδους, παρά μόνον στην περίπτωση που η αξία της παραγγελίας υπολείπεται του ποσού των 99 ευρώ ως άνω αναφέρεται, οπότε υπάρχει η ίδια χρέωση μεταφορικών ποσού 3,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ. Σε κάθε περίπτωση παράδοσης εμπορευμάτων από συνεργαζόμενη επιχείρηση μεταφορών και όχι από ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα της επιχείρησης:

 

 

 

αποκλείεται η αντικαταβολή ως τρόπος εξόφλησης της παραγγελίας και ο πελάτης οφείλει να επιλέξει μεταξύ των λοιπών προτεινόμενων τρόπων,

 

ο πελάτης, εφόσον επιθυμεί την ανακύκλωση παλαιάς συσκευής, συμφωνεί και χρεώνεται το κόστος για τη μεταφορά της παλαιάς συσκευής από την κατοικία του στις εγκαταστάσεις συλλογής συσκευών προς ανακύκλωση της επιχείρησης, απευθείας με τον μεταφορέα και με δική του ανάθεση,

 

Το είδος παραδίδεται στο ισόγειο της κατοικίας του πελάτη χωρίς υποχρέωση μεταφοράς σε όροφο και ο πελάτης υποχρεούται να το παραλάβει στον χώρο αυτό και με δικά του μέσα να το οδηγήσει στη θέση προορισμού του.

 

Ο κίνδυνος από την πώληση στην περίπτωση της μεταφοράς με εντολοδόχο τρίτο μεταφορέα, μεταβαίνει στον αγοραστή κατά τον χρόνο παράδοσης των πωληθέντων εκ μέρους του μεταφορέα.

Για την ανάθεση της μεταφοράς σε συνεργαζόμενο μεταφορέα θα ενημερώνεται ο πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του ενώ θα ακολουθεί άμεση γραπτή συνεννόηση (με ηλεκτρονική αλληλογραφία) που μπορεί να επιβεβαιώνεται και με τηλεφωνική επικοινωνία αν κριθεί απαραίτητο, (τηλ. 210-2838773).

 

 

 

Ειδικοί κανόνες που αφορούν τις παραδόσεις βαρέων προϊόντων

 

Ειδικά για τις παραδόσεις συσκευών βάρους άνω των 100 κιλών, οπουδήποτε και αν γίνεται η παράδοση, δηλαδή ακόμα και σε περιοχή στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τη Λάρισα κατά τα ανωτέρω, η παράδοση του είδους πραγματοποιείται στο ισόγειο της δηλωθείσας στην παραγγελία διεύθυνσης. Εάν ο πελάτης επιθυμεί τη μεταφορά του είδους σε όροφο πάνω από το ισόγειο τότε θα πρέπει να επιλέξει την υπηρεσία μεταφοράς μέσω γερανού κατά την παραγγελία του είδους και να επιβαρυνθεί το σχετικό κόστος. Η παράδοση των ειδών μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε από την ίδια την επιχείρηση είτε μετά από συνεννόηση της επιχείρησης με τον εκάστοτε προμηθευτή του είδους για την απευθείας παράδοση αυτού στην διεύθυνση που θα υποδείξει ο πελάτης.

 

 

 

 

 

 

Δικαίωμα απόρριψης παραγγελίας προϊόντων εκ μέρους της επιχείρησης

 

Η επιχείρηση δικαιούται να απορρίψει και να μην κάνει δεκτές παραγγελίες στις οποίες συσωρευτικά:

 

 

 

Ο πελάτης ορίζει ως τόπο παράδοσης περιοχή εκτός Αθηνών, Θεσσαλονίκης και Λάρισας

 

Ο πελάτης ζητά να εξοφλήσει την αξία της αγοράς με αντικαταβολή και

 

Η παραγγελία αφορά μεγάλο/α σε μάζα προϊόν/ντα, όπως ενδεικτικά βάρους άνω των 100 kg.

 

Αντίθετα, υποχρεούται να δεχθεί μία τέτοια παραγγελία εφόσον ο πελάτης δεχθεί έναν εναλλακτικό τρόπο πληρωμής που τα μέρη θα συμφωνήσουν μεταξύ τους εγγράφως.

 

 

 

 

 

 

Παροχή υπηρεσιών εκ μέρους της επιχείρησης μόνο στα όρια του Δικτύου Παροχής Υπηρεσιών – δικαίωμα απόρριψης παραγγελίας υπηρεσιών εκτός Δικτύου

 

Η παροχή των υπηρεσιών συμφωνείται κατόπιν παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη την οποία θα αποδεχθεί με την ανωτέρω διαδικασία η επιχείρηση. Η επιχείρηση δικαιούται να απορρίπτει ελεύθερα παραγγελίες για συμβάσεις παροχής υπηρεσιών εφόσον ζητείται εκτέλεση σε περιοχές που δεν καλύπτονται από το Δίκτυο Παροχής Υπηρεσιών π.χ.: εγκαταστάσεις & συντηρήσεις κλιματιστικών, συνδέσεις μεγάλων οικιακών συσκευών κ.λπ. Εφόσον πρόκειται για σύνθετη παραγγελία, προϊόντων και υπηρεσιών, ακόμα και αν δεν εγκριθεί για την παροχή υπηρεσιών λόγω του ότι ζητείται η παροχή σε περιοχή εκτός του Δικτύου, η παραγγελία κατά τα λοιπά εγκρίνεται και καταρτίζεται πώληση των προϊόντων, εφόσον δεν συντρέχει κάποιος άλλος λόγος απόρριψης της παραγγελίας και κατά το σκέλος της πώλησης προϊόντων από τους προβλεπόμενους στους παρόντες όρους χρήσης.

 

 

 

 

 

 

Γενικοί οροί περί αποστολής προϊόντων και υπηρεσιών

 

Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση υποχρεουμένη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.

 

 

 

 

 

 

Παραλαβή από το κατάστημα (Collect@store)

 

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει στον πελάτη την δυνατότητα παραλαβής των πωληθέντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος προϊόντων και υπηρεσιών, όταν αυτά είναι διαθέσιμα, από οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα διατηρεί η επιχείρηση με το εμπορικό σήμα «RedTrain» πανελλαδικά. Ειδικότερα, ο πελάτης δικαιούται να επιλέξει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος το/τα προϊόν/ντα που αυτός επιθυμεί να παραλάβει από το κατάστημα, από το οποίο επιθυμεί να παραλάβει την παραγγελία του, εφόσον το είδος είναι διαθέσιμο προς παράδοση στο κατάστημα αυτό, αποπληρώνοντας το τίμημα των προϊόντων αυτών με μετρητά ή με χρέωση πιστωτικής κάρτας, κατά την παραλαβή των προϊόντων από το εν λόγω κατάστημα, που θα έχει ήδη επιλέξει.

 

 

 

Η δυνατότητα αυτή παρέχεται για παραλαβή την ίδια ημέρα (εφόσον το είδος είναι διαθέσιμο) και μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες του καταστήματος της επιχείρησης με το εμπορικό σήμα «RedTrain». Ο πελάτης θα δύναται να προσέλθει στο κατάστημα της επιλογής του, για την παραλαβή των πωληθέντων, μετά την πάροδο τουλάχιστον μισής ώρας από την υποβολή της παραγγελίας του μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (για παράδειγμα, αν ο πελάτης προβεί σε παραγγελία την 14:00 μ.μ., θα δύναται να την παραλάβει από το κατάστημα που έχει επιλέξει τουλάχιστον μετά τις 18:30 μ.μ.).

 

 

 

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κάποιος χρήστης προβαίνει σε καταχρηστική άσκηση της δυνατότητας αυτής που του παρέχεται από την επιχείρηση (π.χ. επανειλημμένη παραγγελία ειδών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και μη παραλαβή αυτών από το κατάστημα, κ.λπ.), η τελευταία δύναται να αποκρούσει και αρνηθεί την παραγγελία του εν λόγω χρήστη μέσω της δυνατότητας παραλαβής από το κατάστημα. Σε περίπτωση δε που ο πελάτης δεν προσέλθει στο κατάστημα για την παραλαβή των πωληθέντων (ήτοι, παραλαβή των πραγμάτων και αποπληρωμή του τιμήματος) στη διάρκεια της ως άνω αναφερόμενης προθεσμίας, τότε η παραγγελία αυτοδικαίως ακυρώνεται, τελούσα υπό τη διαλυτική αίρεση της ως άνω εμπροθέσμου εκ μέρους του πελάτη εκπλήρωσης των υποχρεώσεών του. Παράταση της προθεσμίας χωρεί μόνον για λόγους ανώτερης βίας, εφόσον αυτοί γνωστοποιηθούν εμπρόθεσμα εκ μέρους του πελάτη και βεβαιωθούν εγγράφως. Στην περίπτωση της ακύρωσης, η επιχείρηση δεν υπέχει ουδεμία ευθύνη εκ της αιτίας αυτής.

 

 

 

 

 

 

Προϊόν διαθέσιμο μόνο σε κατάστημα

 

Η επιχείρηση παρέχει στον πελάτη τη δυνατότητα ενημέρωσης σχετικά με προϊόντα τα οποία βρίσκονται σε φυσικά καταστήματα που διατηρεί η επιχείρηση με το εμπορικό σήμα «RedTrain» πανελλαδικά. Δεν παρέχεται η δυνατότητα δέσμευσης ή υποβολής παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος για προϊόν με τη συγκεκριμένη σήμανση, η οποία έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Ο χαρακτηρισμός «Διαθέσιμο μόνο σε κατάστημα» δεν είναι δεσμευτικός ως προς την ακρίβειά του και μπορεί να επιβεβαιωθεί από τον πελάτη μόνο κατά την επίσκεψη στο εκάστοτε κατάστημα, προχωρώντας εκεί εάν το επιθυμεί σε αγορά. Η ενημέρωση σχετικά με τα καταστήματα που διαθέτουν το εν λόγω προϊόν δύναται να διαφοροποιείται χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση, ανάλογα με το διαθέσιμο απόθεμα.

 

 

 

 

 

 

Αρμόδιος για την παραλαβή εκ μέρους του πελάτη

 

Η παραλαβή σε κάθε περίπτωση γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατηρίου ή εν γένει δημοσίου εγγράφου πρόσφορου για την απόδειξη της ταυτοπροσωπίας.

 

 

 

 

 

 

Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης

 

Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της επιχείρησης, και είναι το πολύ τριάντα (30) ημέρες από τον χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης. Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η επιχείρηση όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει μία μόνον φορά την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης. Άλλως σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της επιχείρησης να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των τριάντα (30) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η επιχείρηση αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των τριάντα (30) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την επιχείρηση). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη. Το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

 

 

 

Πολιτική Επιστροφών

 

 

 

Εξωτερικά – Αισθητικά Ελαττώματα

 

Ο πελάτης υποχρεούται, κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση. Σε περίπτωση έγκαιρης δήλωσης, η επιχείρηση υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με άλλο, χωρίς το εξωτερικό, αισθητικό ελάττωμα. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.

 

 

 

Ο όρος αυτός ισχύει για αποστολή εμπορευμάτων στη διεύθυνση που θα ορίσει ο πελάτης και δεν ισχύει για παραδόσεις ειδών από φυσικά καταστήματα (τρόπος παραλαβής collect@store), όταν το είδος ανοίγεται και ελέγχεται από τον πελάτη κατά την παράδοση.

 

 

 

 

 

 

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της επιχείρησης

 

Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της επιχείρησης:

 

 

 

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.

 

Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.

 

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας) ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την επιχείρηση.

 

Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης δικαιούται να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την επιχείρηση.

 

Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της επιχείρησης τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στον χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.

 

Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή τού προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ.) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της επιχείρησης θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της επιχείρησης είτε μέσω courier, ή σε κάποιο από τα καταστήματα που διατηρεί η επιχείρηση με το εμπορικό σήμα «RedTrain» πανελλαδικά.

 

Κατά την επιστροφή των προϊόντων, αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την επιχείρηση, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους (δηλαδή με επιστροφή μετρητών σε περίπτωση που η αγορά είχε εξοφληθεί μετρητοίς, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς με χρέωση τέτοιας κάρτας κ.ο.κ.) με επιμέλεια της επιχείρησης. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης της αξίας της αγοράς μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, η υποχρέωση της επιχείρησης για την επιστροφή του ποσού εξαντλείται στη δήλωση της ακύρωσης της συναλλαγής προς συνεργαζόμενη με αυτήν τράπεζα που εξυπηρετεί τις συναλλαγές της επιχείρησης (η οποία εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα δεν φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας τράπεζα η οποία ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη.

 

Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει τη δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» (collect@store), η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

 

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

(Ο όρος αυτός ειδικά, ισχύει αναλογικά και για πωλήσεις ειδών από φυσικά καταστήματα, πλην της παραγράφου 6 που δεν ισχύει για πωλήσεις από φυσικά καταστήματα).

 

 

 

 

 

 

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) με χρέωση της επιχείρησης

 

Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοσή του/τους στον πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία DOA), η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται επίσης με χρέωση της επιχείρησης.

 

Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη σε οποιοδήποτε κατάστημα διατηρεί η επιχείρηση με το εμπορικό σήμα «RedTrain», είτε με αποστολή αυτού/αυτών, με τα έξοδα παραλαβής του να επιβαρύνουν την επιχείρηση, με μέσα της απολύτου επιλογής της και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της επιχείρησης.

 

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA), θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τα κινητά τηλέφωνα, και εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι φέρει φθορές ή βλάβες πέραν του διαγνωσθέντος ελαττώματος, και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ.), όλα τα παρελκόμενά του και πλήρη τη συσκευασία του.

 

Στην περίπτωση των λευκών συσκευών (ήτοι, ψυγεία, ηλεκτρικές κουζίνες, πλυντήρια, κ.λπ.) και των κλιματιστικών μηχανημάτων, απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA).

 

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι αυτά θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί από την επιχείρηση, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοια συσκευή (κατάστασης και χαρακτηριστικών, κ.λπ.), διαφορετικά, σε περίπτωση που ο πελάτης αποκρούει βάσει του νόμου την αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε το τίμημα της αγοράς (δηλαδή με επιστροφή μετρητών σε περίπτωση που η αγορά είχε εξοφληθεί μετρητοίς, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς με χρέωση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας κ.ο.κ.) με επιμέλεια της επιχείρησης. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης της αξίας της αγοράς μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, η υποχρέωση της επιχείρησης για την επιστροφή του ποσού εξαντλείται στη δήλωση της ακύρωσης της συναλλαγής προς συνεργαζόμενη με αυτήν τράπεζα που εξυπηρετεί τις συναλλαγές της επιχείρησης (η οποία εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η επιχείρηση, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της κάρτας τράπεζα ή ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη.

 

Η επιχείρηση, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, δεν φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» (collect@store), θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.

 

Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

 

Εάν ο πελάτης έχει αγοράσει ένα προϊόν που έχει θεωρηθεί ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA), και έχει δικαίωμα επιστροφής αυτού με χρέωση της επιχείρησης, κατά τα ανωτέρω ειδικότερα οριζόμενα, τότε δύναται να επιστρέψει στην επιχείρηση και τα συμπληρωματικά προϊόντα του είδους αυτού (για παράδειγμα, αν μία ψηφιακή φωτογραφική μηχανή θεωρηθεί ελαττωματική κατά την παράδοση, ο πελάτης έχει την δυνατότητα να επιστρέψει και την κάρτα αποθήκευσης που είχε αγοράσει μαζί με την εν λόγω μηχανή).

 

(Ο όρος αυτός ισχύει αναλογικά και για πωλήσεις ειδών από φυσικά καταστήματα και διέπει τις επιστροφές εμπορευμάτων λόγω ελαττώματος, όπου στην ενημέρωση που οι πελάτες λαμβάνουν στο κατάστημα γίνεται λόγος για επιστροφή ειδών στις ανωτέρω προθεσμίες των επτά (7) και δέκα (10) ημερών αντίστοιχα).

 

 

 

 

 

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης

 

Από την ημέρα της υποβολής της παραγγελίας του πελάτη έως και την πάροδο δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.

 

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

 

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

 

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.

 

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται στην περίπτωση που η αγορά εξοφλήθηκε με χρέωση μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ως εξής: η επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει τη τράπεζα με την οποία συνεργάζεται για τη διεκπεραίωση των συναλλαγών αυτών, για την ακύρωση της εν λόγω συναλλαγής (οπότε αυτή εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η επιχείρηση, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της κάρτας τράπεζα και ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη.

 

Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» (collect @ store), η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται με επιστροφή του ποσού σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.

 

Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

 

Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η επιχείρηση. Επίσης, ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.

 

Η επιχείρηση δικαιούται να αποκρούσει τη δήλωση υπαναχώρησης αν το είδος δεν προσφέρεται προς επιστροφή νομίμως και προσηκόντως, δηλαδή στην κατάσταση που παραδόθηκε και όχι μεταχειρισμένο. Ο πελάτης, εφόσον η επιχείρηση κατά την ελεύθερη κρίση της δεχθεί επιστροφή μεταχειρισμένου είδους ενόψει υπαναχώρησης, ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία για την εύλογη μείωση της αξίας του είδους, λόγω της χρήσης του. Η επιχείρηση δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης, τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.

 

Ο παρών όρος δεν ισχύει για πωλήσεις προϊόντων από φυσικά καταστήματα.

 

 

 

 

 

 

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

 

ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε:

 

 

 

Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απολέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή

 

Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα).

 

Συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά

 

Πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση

 

Πώληση προϊόντων από φυσικά καταστήματα.

 

 

Ασφαλή προϊόντα – Όροι εγγύησης

 

Τα διατιθέμενα από την επιχείρηση προϊόντα είναι προϊόντα διαρκείας τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα, εφόσον αυτό προβλέπεται υποχρεωτικά από τη νομοθεσία. Το έντυπο της εγγύησης, εφόσον παρέχεται, περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφόσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:

 

 

 

Να υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και η απόδειξη αγοράς συσκευής.

 

Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial No.)

 

Να μην εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή