Select Page

Οι χαμηλές τιμές μας καθορίζονται από τις εξής παραμέτρους:

Οι τιμές web δεν ισχύουν στο κατάστημα.

Δεν δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων, δεν παρέχουμε εγγυήσεις (οι επίσημοι αντιπρόσωποι μόνον) και δεν κάνουμε επιστροφές χρημάτων.

Φροντίστε να κάνετε τις αγορές σας κατόπιν έρευνας, με ηρεμία και απόλυτη σιγουριά.

Σας παρέχουμε δωρεάν και χωρίς υποχρέωση τεχνικές συμβουλές για ό,τι χρειάζεστε.

Διατηρούμε ελεύθερα το δικαίωμα να μην προχωρήσουμε στην εκτέλεση της παραγγελίας σας, να αλλάξουμε την τιμή του προϊόντος προμηθευτή χωρίς από μέρους μας καμία απαραίτητη αιτιολόγηση ή/και ενημέρωση.

Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση που τα στοιχεία επικοινωνίας μαζί σας είναι ελλειπή ή δεν απαντάτε στις κλήσεις μας.

Εν μέσω πανδημίας δεν δεσμευόμαστε για τίποτα και συγκεκριμένα για τιμές, το πότε , πόσα και το πώς οι προμηθευτές μας θα μας παραδώσουν επαναληπτικές προσφορές.

Οι τιμές είναι προσωρινές, ενδεικτικές και αλλάζουν καθημερινά από τους προμηθευτές χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση. Οι τιμές στο κατάστημα δεν είναι web.

Στις μεταφορές εν μέσω πανδημίας από ασία επικρατεί χάος,

οι forwarders δίνουν μόνο κλείσιμο τιμής μεταφορικών <<ώρας>>

Όλες οι εφοδιαστικές και παραγωγικές αλυσίδες έχουν αρρυθμίες και ακυρώσεις.

Εάν έχετε ήδη για κάποιον λόγο πληρώσει, τα χρήματά σας θα επιστραφούν ακέραια στην τράπεζα της επιλογής σας.

Παραλαβή απο το Νέο Ηράκλειο χωρίς έξτρα επιβαρύνσεις ισχύει μόνο για πληρωμένες παραγγελίες.

Οι τιμές web δεν είναι ίδιες στο κατάστημα.

Τα courier επαρχίας κανονίζονται αποκλειστικά από εσάς.

Όροι free goods of the week: Η προσφορά είναι ημέρας, αυστηρά προσωρινή, χωρίς καμία δέσμευση, ισχύει μόνο για πελάτες, 1 τεμάχιο ανά κωδικό πελάτη, οι νέοι πελάτες θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον άλλες 3 αγορές κωδικών την ίδια μέρα, τα προϊόντα είναι ενδεικτικά, υπάρχει χρέωση μεταφοράς, τα είδη είναι ενδεικτικά χωρίς μάρκα δέσμευσης, είναι χωρίς συσκευασία, οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές, ισχύει μόνο μέχρι την εξάντληση των δωρεάν τεμαχίων, πρέπει να γράψεται μέιλ, δεν δεσμευόμαστε για τίποτα εν μέσω πανδημίας.

Όροι & Προϋποθέσεις

  1. ΟΡΟΙ

 

Το RedTrain είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των προϊόντων μέσω του Διαδικτύου της ελληνικής επιχείρησης με υπεύθυνο κατά τον νόμο  για το περιεχόμενο τον Ηρακλή Ιωσηφίδη, iLemon Studio με τηλέφωνο 2106047731, που εδρεύει στη Αθήνα, στο Νέο Ηράκλείο, 14122, στην Ελλάδα.

Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους παρακάτω όρους και τις προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος της Redtrain, που βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.redtrain.gr

 

Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις, διότι η τυχόν συναλλαγή σας μαζί μας μέσω της ανωτέρω ιστοσελίδας Redtrain διέπεται από τους παρακάτω όρους και η συναλλαγή σας μαζί μας συνεπάγεται την αποδοχή των όρων αυτών.

 

Η Redtrain διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Η Redtrain aναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν αφορά παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει.

 

  1. ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΠΡΟΪΟΝΤΑ

 

H Redtrain δεσμεύεται ως προς την αλήθεια, την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, αναφορικά με την ταυτότητα και τα στοιχεία τόσο της επιχείρησης, όσο και των προμηθευτών της, αλλά και τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων ή υπηρεσιών που διαθέτει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η επιχείρηση επιφυλάσσεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη, που έγιναν εκ σφάλματος, παραδρομής ή οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας και τα οποία δέχεται να διορθώσει εφόσον υποπέσουν στην αντίληψή της.

 

  1. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

 

Η επιχείρηση συμμορφώνεται πλήρως με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα αναφορικά με την πώληση καθώς και τις διατάξεις του Ν. 2251/1994 για την Προστασία των Καταναλωτών, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

 

Η επιχείρηση, στο πλαίσιο των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα, ενημερώνει τον πελάτη με βάση τα τηρούμενα κάθε φορά στοιχεία διαθεσιμότητας ή μη των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να εγγυηθεί για τη διαθεσιμότητα αυτών. Σε κάθε περίπτωση, η επιχείρηση αναλαμβάνει να ενημερώσει τον Πελάτη για τη μη διαθεσιμότητα, οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη.

 

Η επιχείρηση προσπαθεί να παρέχει καθημερινά υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Στο πλαίσιο καλής πίστης, η επιχείρηση δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στο site και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος.

Η επιχείρηση ουδεμία ευθύνη έχει από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Η επιχείρηση δεν δηλώνει με κανέναν τρόπο ότι οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στα έγγραφα και στις ανακοινώσεις που δημοσιεύονται σ’ αυτό τον διακομιστή είναι κατάλληλα για οποιονδήποτε σκοπό. Κάθε τέτοιο έγγραφο και σχετική γραφική απεικόνιση παρέχεται «ως έχει» χωρίς καμιά απολύτως εγγύηση οποιουδήποτε είδους.

Η επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη ούτε υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε ζημιά και ηθική βλάβη που προκύπτει από αδυναμία παροχής υπηρεσιών υποστήριξης.

Η επιχείρηση κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, αλλά δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές ή λάθη.

 

  1. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

 

Όλο το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων και των διακριτικών τίτλων, σημάτων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων κ.λπ. αποτελούν την πνευματική ιδιοκτησία της επιχείρησης και προστατεύεται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού Δικαίου, του ευρωπαϊκού Δικαίου και των διεθνών συμβάσεων, ή πνευματική ιδιοκτησία τρίτων για την οποία η επιχείρηση έχει λάβει άδεια χρήσης για τις δικές της αποκλειστικά ανάγκες και για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Επιπλέον, οποιοδήποτε λογισμικό διατίθεται για φόρτωση (downloading) από αυτό τον διακομιστή αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της επιχείρησης:

 

(α) Η χρήση τέτοιων εγγράφων από αυτό τον διακομιστή περιορίζεται αποκλειστικά για πληροφοριακούς και μη εμπορικούς σκοπούς ή είναι μόνον προσωπική και αυτά δεν θα αντιγραφούν ούτε θα τεθούν σε άλλο δίκτυο υπολογιστών, ούτε θα διανεμηθούν με άλλα μέσα επικοινωνίας.

(β) Δεν επέρχεται καμία απολύτως επέμβαση στα έγγραφα. Οποιαδήποτε άλλη χρήση απαγορεύεται αυστηρά από τον νόμο και ενδέχεται να συνεπάγεται αυστηρές αστικές και ποινικές κυρώσεις. Οι παραβάτες θα διώκονται νομικά.

 

Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, μεταφορά ή δημιουργία παράγωγης εργασίας με βάση το περιεχόμενο αυτό ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η αναπαραγωγή, διάδοση, μετάδοση, αναμετάδοση του υλικού, ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης έγγραφης συναίνεσης της επιχείρησης ή οποιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων.

 

 

Ειδικότερα, τα ονόματα, οι εικόνες, οι λογότυποι και τα διακριτικά γνωρίσματα, που αντιπροσωπεύουν το ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα RedTrain ή τρίτα μέρη και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα της επιχείρησης ή τρίτων μερών αντίστοιχα προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η εμφάνισή τους στο site δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

 

  1. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΗ

 

Οι χρήστες των ιστοσελίδων RedTrain αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα της RedTrain για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, συνιστά παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με τη νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό τη διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή την παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

 

  1. ΑΣΦΑΛΕΙΑ

 

Η RedTrain αναγνωρίζει τη βαρύνουσα σημασία της ασφάλειας των Προσωπικών σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών, και για αυτό τον λόγο λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλειά σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος της RedTrain επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:

 

  • Αναγνώριση Πελάτη

 

Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι, κάθε φορά που τους καταχωρείτε, σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία.

Σας δίνετε η δυνατότητα να μεταβάλλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) και τη διεύθυνση ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας (e-mail) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τη διατήρηση της μυστικότητας και απόκρυψής τους από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειάς τους ή διαρροής τους, θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίησή μας, διαφορετικά το ηλεκτρονικό κατάστημα της RedTrain δεν ευθύνεται για τη χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης). Επίσης, σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε όχι μόνο γράμματα και αριθμούς αλλά και σύμβολα κατά τη δημιουργία password.

 

  • Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων

 

Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit. Το σύστημα έχει πιστοποιηθεί από την εταιρεία Verisign, η οποία ειδικεύεται σε θέματα ασφαλείας συναλλαγών.

 

  • Αυτόματη Αποσύνδεση

 

Εάν δεν υπάρξει καμία δραστηριότητα για 20 λεπτά, γίνεται αυτόματη αποσύνδεση από τον χώρο μελών του ηλεκτρονικού καταστήματος της RedTrain

 

  • Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall)

 

Η πρόσβαση στα συστήματα της RedTrain (servers) ελέγχεται από firewall, το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών από τους πελάτες/χρήστες απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της εταιρείας.

 

  • Κρυπτογράφηση

 

Το σύστημα της RedTrain αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Τα συστήματα της RedTrain σας αποστέλλουν πληροφορίες ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης.

 

Σε όποιο σημείο του site εισάγετε προσωπικά δεδομένα (password, διευθύνσεις, τηλέφωνα, πιστωτικές κάρτες κ.λπ.) υπάρχει κρυπτογράφηση SSL 128-bit.

 

Η κρυπτογράφηση είναι ουσιαστικά ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με τη χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Κατά την παραγγελία και εφόσον ο χρήστης / πελάτης έχει συνδεθεί με το username και το προσωπικό του κωδικό στο ηλεκτρονικό κατάστημα της RedTrain, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματα της RedTrain κρυπτογραφείται με χρήση κλειδιού 128bits. Δηλαδή, κάθε φορά που στέλνετε πληροφορίες προς το σύστημα, ο browser σας τις κρυπτογραφεί πρώτα με χρήση κλειδιού 128 bits και στη συνέχεια τις στέλνει στο σύστημα.

 

Το σύστημα της RedTrain αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Τα συστήματα της RedTrain σάς αποστέλλουν πληροφορίες ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης.

 

  • Απόρρητο Συναλλαγών

 

Η τήρηση του απορρήτου είναι αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e-commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου). Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή/μέλος στη RedTrain είναι εμπιστευτικές και η RedTrain έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στον βαθμό που αυτό κρίνεται αναγκαίο, στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:

 

Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.

 

Η RedTrain δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.

 

Στην περίπτωση που η RedTrain χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου.

 

Με την επιφύλαξη των διατάξεων του κεφαλαίου 7 του παρόντος, που αφορά τα Προσωπικά Δεδομένα, μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς καθώς και τη διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους.

 

Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.

 

  1. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

 

Κατά την επίσκεψή σας στις ιστοσελίδες του RedTrain είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά σας στοιχεία (όνομα, επώνυμο, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων κ.λπ.), κατά κανόνα για να διεκπεραιώσουμε παραγγελίες σας ή για να παράσχουμε τις υπηρεσίες μας. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις ιστοσελίδες και τις υπηρεσίες των διαδικτυακών τόπων RedTrain τηρούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν τις συναλλαγές σας μαζί μας, τη βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών και τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από τον Νόμο στις αρμόδιες και μόνο Αρχές).

 

Σε κάθε περίπτωση οι εργαζόμενοι της RedTrain που έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα είναι συγκεκριμένοι και η πρόσβαση προσώπων χωρίς εξουσιοδότηση στα προσωπικά σας δεδομένα απαγορεύεται.

Κάθε εύλογο μέτρο για την ασφάλιση των δεδομένων σας έχει ληφθεί. Τα προσωπικά σας στοιχεία σε εξαιρετικά σπάνιες και ειδικές περιπτώσεις δύναται να γνωστοποιούνται και σε συνεργαζόμενες με την RedTrain επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης σας μαζί μας, αλλά πάντοτε υπό προϋποθέσεις που εξασφαλίζουν πλήρως ότι τα προσωπικά σας στοιχεία δεν υφίστανται οποιουδήποτε είδους παράνομη επεξεργασία.

Για οποιαδήποτε απορία ή πρόταση ή δήλωση που σχετίζεται με αυτά τα θέματα παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας χρήσης της ειδικής φόρμας επικοινωνίας η οποία παρέχεται στον παρακάτω σύνδεσμο …

 

Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο χρήστης διατηρεί το δικαίωμα ενημέρωσης ή και αντίρρησης στην περαιτέρω επεξεργασία των στοιχείων του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

 

  1. ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

H RedTrain καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρ’ όλα αυτά, δεν μπορούν να αποκλειστούν και περιπτώσεις αβλεψιών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλιστεί ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση/αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος.

Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας, παρακαλούμε, εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελία του να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2102838773.

 

Μετά την αποδοχή της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας αυτής. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το τμήμα ηλεκτρονικών αγορών της RedTrain και φυσικά μετά την πληρωμή των προιόντων, θα λάβετε το δεύτερο και επιβεβαιωτικό e-mail delivery ticket με τα προϊόντα που θα σας αποσταλούν. Από το σημείο αυτό συνάπτεται η μεταξύ μας σύμβαση.

Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας θα λάβετε μια σειρά αυτοματοποιημένων e-mail, τα οποία θα αναφέρουν τη πρόοδο της παραγγελίας. Αυτά τα μηνύματα αφορούν τα εξής βήματα:

 

  • Επεξεργασία παραγγελίας: Όταν η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από συνεργάτη της εταιρείας μας ο οποίος την ελέγχει ως προς την ορθότητά της.
  • Κατάσταση picking: Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο συγκέντρωσης προϊόντων στην αποθήκη μας.
  • Τιμολόγηση: Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και έχουν δρομολογηθεί για αποστολή στον χώρο σας.
  • Μερικώς τιμολόγηση: Κάποιο/α από τα προϊόντα της παραγγελίας σας δεν συλλέχθηκε και έχει μείνει ως εκκρεμότητα. Θα σας παραδοθούν τα προϊόντα τα οποία αναφέρονται στο e-mail.
  • Ακυρωμένη: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί μετά από δικό σας αίτημα ή αδυναμίας επικοινωνίας μαζί σας για την επιβεβαίωσή της.
  • Παρελήφθη από το κατάστημα: Το παρόν επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία έχει παραληφθεί από το κατάστημα και τα προϊόντα σας περιμένουν για παραλαβή από αυτό έως και 2 μέρες συνολικά.

 

Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα, τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail ή/και sms. Εναλλακτικά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώριση της παραγγελίας στο site μας.

 

Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων αποτελεί προϋπόθεση για την ομαλή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα sms/e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη τη διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά sms/e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.

Τα προϊόντα σας παραδίδονται το ταχύτερο δυνατό και πάντως σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τις 60 ημέρες από τη σύναψη της σύμβασης. Εξαίρεση αποτελούν προϊόντα με Κατάσταση παράδοσης COVID-19, για το οποία υπάρχει ξεχωριστή ενημέρωση παράδοσης.

 

  1. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ

 

Σε περίπτωση αγορών που κάνετε από απόσταση (πχ. μέσω Internet), μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και να σας καταβάλουμε το τίμημα, αν μας το κοινοποιήσετε τηλεφωνικά, καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 210-2838773 εντός 2 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ή από τρίτο μέρος που θα υποδείξετε.

Σε περίπτωση που παραγγείλετε παρτίδα προϊόντων η προθεσμία εκκινεί τη στιγμή που θα παραλάβετε το τελευταίο προϊόν της παρτίδας ή με την ολοκλήρωση της τελευταίας παροχής σε περίπτωση περιοδικών παροχών. Τέλος, σε περίπτωση αγοράς ψηφιακού περιεχομένου το οποίο δεν είναι αποθηκευμένο σε σταθερή βάση, η προθεσμία εκκινεί από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης. Με την άσκηση της υπαναχώρησης, υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην αρχική του άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε ή να μας παραδώσετε σαφείς και μη αμφισβητήσιμες αποδείξεις ότι το έχετε στείλει ασφαλώς εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από εσάς, και εντός της ίδιας προθεσμίας υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλει χρησιμοποιώντας τον τρόπο καταβολής τον οποίο εσείς είχατε επιλέξει για να μας καταβάλετε το τίμημα. Σε περίπτωση πoυ έχετε πληρώσει με κάρτα πληρωμής, προβαίνουμε άμεσα στην εντολή προς τον εκδότη της κάρτας και δεν ευθυνόμαστε για τυχόν καθυστερήσεις πίστωσης του τιμήματος σε εσάς που δεν οφείλονται σε εμάς.

 

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Δεν ευθυνόμαστε και δεν θα αποζημιώσουμε καταναλωτή ούτε θα παράγει αποτελέσματα η υπαναχώρηση σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημία στα αγαθά από υπαιτιότητα του καταναλωτή ή σε περίπτωση χρήσης η οποία υπερβαίνει το αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

 

Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Αν τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος υπερβαίνουν το κόστος καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας, δεν καλύπτονται από τη RedTrain και επιβαρύνουν τον πελάτη.

 

Δεν δικαιούστε υπαναχώρηση στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν.2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με τον νόμο. Ενδεικτικά, δεν δικαιούστε άσκηση υπαναχώρησης σε προϊόντα όπως π.χ. ακουστικά, πλαστελίνη, για λόγους υγιεινής, την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση καθώς επίσης και στην περίπτωση προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα του υπαναχώρησης. Σε περίπτωση αγοράς συσκευών που περιλαμβάνουν λογισμικό το οποίο ενεργοποιείται μετά από δοκιμαστική περίοδο για την οποία ενημερώνεται ο καταναλωτής και εντός της οποίας οφείλει είτε να υπαναχωρήσει ή να αποδεχθεί το προϊόν και το λογισμικό, δεν ισχύει η υπαναχώρηση αν παρέλθει ο χρόνος αυτός της δοκιμαστικής ενεργοποίησης χωρίς να έχει ασκηθεί το σχετικό δικαίωμα.

 

  1. ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ. ΕΥΘΥΝΗ ΠΩΛΗΤΗ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ.

 

  • Ο παραγωγός κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημίες παραγράφονται μετά την παρέλευση τριετίας αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού. Μετά το πέρας δεκαετίας από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος, επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του παραγωγού. Σε περίπτωση αμφιβολίας ως προς την ταυτότητα του παραγωγού ενός προϊόντος που προμηθευτήκατε από εμάς, παρακαλούμε ενημερώστε μας.

 

  • Κάθε διαρκές καταναλωτικό αγαθό συνοδεύεται από την έγγραφη εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που επιθέτει στο προϊόν τα σήματά της εμφανιζόμενη ως κατασκευαστής (στο εξής «ο Προμηθευτής»). Παρακαλούμε να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στους όρους της παρεχόμενης από τον Προμηθευτή εγγύησης, καθώς και στα υπόλοιπα συνοδευτικά έγγραφα και στοιχεία τα οποία με ευθύνη του Προμηθευτή περιλαμβάνονται στα προϊόντα και ιδίως αυτά τα οποία αφορούν πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση των προϊόντων. Ειδικά, τονίζουμε τα εξής:

 

  • Ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρησή του.

 

  • Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, εως ότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με τον χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανιστεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίδιων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή, εφόσον δεν επισκευάζεται, να ζητήσετε υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του Προμηθευτή υποχρεώσεών του δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεστεί και να απαιτήσει από τον Προμηθευτή την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

 

  • Πέραν και εκτός της εγγύησης, ο Προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, ο Προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

 

  • Σε εφαρμογή των παραπάνω διατάξεων η RedTrain, εφόσον είναι Προμηθευτής ενός προϊόντος, όπως ορίζεται παραπάνω, θα σας παρέχει κάθε δυνατή συνδρομή για την εκπλήρωση των όρων της εγγύησης του Προμηθευτή, χωρίς επιβάρυνσή σας. Αυτό ανεξάρτητα από τις υπηρεσίες συντήρησης εκτός εγγύησης, που μπορούμε κατά περίπτωση να σας παρέχουμε με την εκάστοτε ισχύουσα επιβάρυνση.

 

  • Τέλος, η RedTrain έχει απέναντί σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε, μπορείτε: (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνσή σας ή την αντικατάστασή του με άλλο, εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, (β) να ζητήσετε τη μείωση του τιμήματος, και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.
  • Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υφίστανται σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής, τα οποία ισχύουν και για την κάλυψη Συμβολαίων Επέκτασης Εγγύησης και δεν μεταβιβάζονται από αγοραστή σε αγοραστή.
  • Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.

 

  1. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

 

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις: Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, και κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να καλέστε στο 2102838773 Kαι ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας παλι στο 2102838773 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας τον λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωσή της, τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Ωστόσο, η κατάσταση (status) της παραγγελίας δεν θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού σας.

 

  1. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

α) Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας: 

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της RedTrain δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, American Express και DINERS με POS.

Οι συναλλαγές σας στο POS μας προστατεύονται από

ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-256 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Verisign, Inc.)

τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου.

β) Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους λογαριασμούς των Τραπεζών μετά την επιβεβαίωση διαθεσιμότητας από εμάς όπου και θα σας σταλεί sms από εμάς, μετά στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με mail αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας σας ώστε να γίνει εύκολα και γρήγορα η ταυτοποίηση.

Με τη λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, δρομολογούμε την παραγγελία σας. 

Αγορά με δόσεις: Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα με δόσεις (έως 48) με τη χρήση της πιστωτικής κάρτας σας.

Αν δεν αναφέρεται διαφορετικά, οι δόσεις είναι έντοκες, με ετήσιο επιτόκιο 9,9%.

 

  1. ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΙΜΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

 

Η πολιτική των τιμών των προϊόντων της RedTrain δεν είναι ίδια σε όλα μας τα κανάλια διανομής της: καταστήματα, κατάλογοι, ηλεκτρονικό κατάστημα.

Σε κάθε περίπτωση, αν και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχείων και των τιμών που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων.

Για τον λόγο αυτό, σας συνιστούμε, πριν από κάθε πληρωμή και την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, να επικοινωνείτε για επιβεβαίωση της τιμής αυτής με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2102838773 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.

 

 

 

  1. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ – ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

 

Ολοκλήρωση παραγγελίας:

 

Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται μήνυμα.

 

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:

Για την Ελλάδα ισχύουν οι ώρες παράδοσης του εκάστοτε Πρακτορείου Μεταφορών ή εταιρείας courier.

 

 

Παραλαβή προϊόντων:

 

Κάντε την παραγγελία σας μέχρι τις 14:00 μμ. Δευτέρα με Παρασκευή και η RedTrain αφού πληρωθεί αρχίζει να ετοιμάζει την παραγγελία σας.

 

Οι ενημερώσεις και οι υπολογισμένες προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους COVID-19 , ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς. Σε αυτή τη περίπτωση η RedTrain συνεργάζεται με συγκεκριμένες εταιρείες courier και μεταφορικές.

Παραδίδει εντός 7-15  εργάσιμων τα προϊόντα σε αυτές, οι οποίες αναλαμβάνουν την παράδοσή τους στον τελικό καταναλωτή.

 

 

Έξοδα Αποστολής : 

Για την Ελλάδα το κόστος μεταφορικών υπολογίζεται σύμφωνα με τον όγκο και το βάρος της παραγγελίας.

Οι Προσφορές δεν έχουν δωρεάν μεταφορά.

 

  1. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

 

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους: 

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας.

Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών, είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν, όμως, περιπτώσεις που μια παραγγελία μας μπορεί να καθυστερήσει στο τελωνείο ή κατά τη μεταφορά της, με αποτέλεσμα να μην έχουμε το προϊόν στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

 

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο.

Ανάμεσα στα 226.000 προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί.

Στην περίπτωση αυτή, υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

 

Σε περιόδους COVID-19 , ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του), επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από τη σύναψη της σύμβασης.

 

 

  1. ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

 

Η RedTrain δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εξυπηρέτηση των αναγκών των καταναλωτών και την επίλυση τυχόν προβλημάτων που έχουν από τις συναλλαγές τους μαζί μας. Σε περίπτωση όμως που δεν μπορέσουμε να επιλύσουμε πλήρως τα πιθανά ζητήματα τα οποία έχετε και θεωρείτε ότι σε οποιονδήποτε βαθμό κάποιο δικαίωμα σας από τις μεταξύ μας συναλλαγές προσβάλλεται, μπορείτε να επιδιώξετε την επίλυση τυχόν διαφορών καταφεύγοντας στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) όπως προβλέπεται στο άρθρο 14 του Κανονισμού 524/2013. Στην ΗΕΔ μπορείτε να υποβάλετε προς επίλυση κάθε διαφορά την οποία τυχόν έχετε. Εθνικό σημείο επαφής για την ΗΕΔ στην Ελλάδα έχει οριστεί το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, πληροφορίες για το οποίο –και για την επίλυση διαφορών γενικότερα– μπορείτε να βρείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση ec.europa.eu/odr.

Μπορείτε, επίσης, να απευθυνθείτε στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr).

Τα ανωτέρω περιορίζουν τα δικαιώματα σας να καταφύγετε στα αρμόδια δικαστήρια.

Όλες οι διαφορές μας λύνονται σε φιλικό κλίμα καλή διάθεση και λόγο των ευτελών, μικροπρεπών, ασύμαντων κοστολογίων πάντα εξωδικαστικά.

 

  1. ΑΡΘΡΟ 39

Σύμφωνα με τη Φορολογική Νομοθεσία, με την τροποποίηση του Άρθρου 39Α του 2859/2000 του κώδικα (ΦΠΑ ΠΟΛ. 1150/2017 & ΠΟΛ.1052/2017) τα τιμολόγια που εκδίδουμε στους εταιρικούς μας πελάτες (Επιχειρήσεις & Ελεύθερους Επαγγελματίες) που είναι υποκείμενοι σε κανονικό καθεστώς ΦΠΑ για την πώληση Κινητών Τηλεφώνων, Laptops, Tablets, Κονσολών για Παιχνίδια δύνανται να μην επιβαρύνονται με ΦΠΑ.

Υπόχρεος για την καταβολή του ΦΠΑ είναι ο αγοραστής μέσω των περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ.

Οι εταιρικοί μας πελάτες έχουν τη δυνατότητα να μας καλέσουν στο 2102838773 προκειμένου να ενημερωθούν για το εάν πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου, καθώς και για τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, ώστε να προχωρήσουν στην αγορά προϊόντων των κατηγοριών αυτών.

 

Κατά τη διαδικασία της αγοράς μέσω του site μας και εφόσον έχετε επιλέξει στη φόρμα συμπλήρωσης των στοιχείων Τιμολόγιο και η παραγγελία σας περιέχει προϊόν από τις 4 κατηγορίες που υπόκεινται σε Απαλλαγή ΦΠΑ του Άρθρου 39Α. τότε:

Εμφανίζεται σχετικό chechbox. Επιλέγοντας το, και ολοκληρώνοντας τη παραγγελία σας εμείς θα ελέγξουμε αν το δικαιούστε. Εφόσον το δικαιούστε, θα αφαιρέσουμε τον ΦΠΑ από την Παραγγελία σας προσαρμόζοντας τις χρεώσεις.

Σε κάθε άλλη περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά.